Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

 

Aansprakelijkheid

Airportservice Claude zal steeds alles in het werk stellen om personen en/of goederen tijdig op hun plaats van bestemming te brengen, echter Airportservice Claude zal niet verantwoordelijk gesteld worden indien dit door omstandigheden (wegenwerken, ongeval,...) niet haalbaar is.

 Reservatie bevestigen

U kan reserveren via onze website of telefonisch contact. Airportservice Claude zal u per e-mail op de hoogte brengen van een vooropgesteld tijdstip dat de chauffeur ter plaatse zal zijn. Dit dient u steeds per mail te bevestigen, pas dan boeken wij uw reservatie in onze planning.

 Bij Annuleringen

Voor 48 uur voor aanvang van uw eerste rit rekent Airportservice Claude 15% administatie en annuleringskosten aan.Bij annuleringen binnen de 24 uur zijn wij genootzaakt het volledig bedrag in rekening te brengen . Deelannuleringen bij geboekte retourreizen binnen de 12 uur vooraanvang van de eerste rit zijn niet toegestaan anders zijn wij genoodzaaakt het voledig bedrag in rekening te brengen .

 OPGELET !!!

Gelieve bij het doorgeven van uw vluchtgegevens rekening te houden met het correcte vluchtnummer en uur van landing/aankomst, alsook met de juiste data indien het om een nachtvlucht gaat. Bij het doorgeven van foutieve informatie zonder tijdige correctie zal het volledige bedrag van de rit aangerekend worden. Indien u alsnog wenst dat er een chauffeur ter plaatse komt, zal hiervoor een nieuwe reservatie/rit aangerekend worden.

 Privévervoer

Airportservice Claude garandeert steeds privévervoer: Er reizen geen andere passagiers mee. Bij grote drukte kan Airportservice Claude uitzonderlijk gecombineerd vervoer voorstellen, maar dit uitsluitend met de toestemming van de klant en uiteraard aan een voordeliger tarief. Hiervoor zal u steeds tijdig gecontacteerd worden. Directie- en zakenvervoer betreft wel steeds privévervoer, gelieve dit bij de reservatie dan ook duidelijk te vermelden.

 Afspraken bij vertrek

Daar elke klant graag op het afgesproken uur vertrekt, vragen wij dan ook aan al onze klanten om tijdig klaar te staan. Onze chauffeurs dienen ook bij onze volgende klant tijdig aanwezig te zijn. Ook onze chauffeurs kunnen uitzonderlijk eens verhinderd zijn door bv. het drukke verkeer. Indien zij niet tijdig tot bij u geraken, proberen zij u steeds hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Mocht u toch geen telefoontje ontvangen hebben van uw chauffeur, gelieve dan zo spoedig mogelijk contact op te nemen op het algemeen nummer van Airportservice Claude : +32 (0) 475 34 04 87.

 Afspraken bij aankomst

Bij uw reservatie zal u steeds een meetingpoint worden meegedeeld (bv. Aan de Quick op Brussels Airport). Gelieve hier zo snel mogelijk naartoe te komen na aankomst.

De chauffeur zal u steeds opwachten met een bordje van onze firma Airportservice Claude en met Jullie naam erbij.

Mocht u toch gehinderd zijn (bagage vertraagd of verloren,...) gelieve ons hiervan zo snel mogelijk op de hoogte te brengen. Indien wij van u niets gehoord hebben, zal onze chauffeur de opdracht krijgen om één uur na de landing van de vlucht de luchthaven te verlaten. De rit zal dan ook volledig aan u aangerekend worden.

Wij volgen al onze vluchten op aan de hand van de door u opgegeven vluchtnummer en datum (gelieve dit dus steeds goed na te kijken). Mochten er zich echter grote wijzigingen voordoen, gelieve ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen (wijzing vluchtnummer, aansluiting van een andere vlucht gemist,...).

Wachttijden

Inbegrepen in de prijs:

- 15 min bij ophaling thuis/bedrijf

- 60 min na landing bij afhaling op de luchthaven

Bij het overschrijden van bovenstaande wachttijden, zal er steeds een bijkomend tarief van € 10,- per begonnen kwartier worden toegepast.

Extra tussenstop

Voor elke tussenstop zal er een extra toeslag worden aangerekend. Gelieve dit dus ook duidelijk te vermelden bij uw reservatie.

Babystoelen of verhoogde kinderzitjes

Deze stellen wij gratis ter beschikking. Gelieve dan ook bij uw reservatie de leeftijd van eventuele kinderen duidelijk te vermelden zodat wij aangepaste zitjes kunnen voorzien.

Indien bij drukke periodes er geen voorradig zijn, zal u hiervan op de hoogte gebracht worden en kan u eventueel een eigen stoel voorzien. Deze zal bij uw terugreis opnieuw meegebracht worden.

 Extra Bagage

Per persoon voorzien wij in onze voertuigen 1 grote koffer en 1 handbagage. Indien u over meer bagage beschikt, gelieve dit duidelijk te vermelden bij uw reservatie. Indien wij hiervoor aangepast vervoer moeten voorzien (bv. een minibus ondanks u alleen reist), zullen wij dan ook het tarief van een minibus aanrekenen.

Dieren

Indien uw huisdier meereist, gelieve dit duidelijk op voorhand te vermelden bij uw reservatie. Dieren worden enkel vervoerd indien deze in een aangepaste tas of bench zitten.

 Eten en drinken

Het is niet toegestaan om in onze wagens te eten noch te drinken.Indien nodig zullen de kosten voor het professioneel reinigen van de wagen aan u in rekening worden gebracht. Ook de klant die na u komt heeft graag een nette wagen.

Roken

Het is uiteraard niet toegestaan om in onze wagens te roken. Indien u bij aankomst op de luchthaven toch graag even de tijd neemt om te roken, gelieve dit gewoon mee te delen aan uw chauffeur. Hij zal u graag begeleiden naar de voorziene rokersplaatsen.

Betalingsmogelijkheden

U dient gewoon per rit contant aan uw chauffeur te betalen bij afzet aan de lichthaven of bij u thuis af eender welke afzet plaats. Wij vragen niet om reeds bij de heenrit al bij te betalen voor uw terugrit (tenzij anders overeengekomen bij reservatie). Gelieve dan ook niet onmiddellijk te betalen voor uw terugreis, anders word dit verwarrend.

Indien u per overschrijving wenst te betalen, dan dient het volledige bedrag (zowel heen- als terugreis) uiterlijk 3 dagen vóór afreis in ons bezit te zijn, zo niet dient u contant aan de chauffeur te betalen.

Betalingsbewijs of factuur

U kan steeds een betalingsbewijs vragen aan uw chauffeur, deze zijn kosteloos. Indien u dit reeds meedeelt bij uw reservatie, zal de chauffeur deze op voorhand klaarmaken.

Indien u toch een factuur wenst, zal hiervoor een toeslag aangerekend worden die 6% ( administatie kosten )van het verschuldigd bedrag bedraagt. Tevens dient u bij uw reservatie de nodige gegevens hiervoor mee te delen (firma, adres, BTW nummer).

Besluit

Bij uw reservatie veronderstellen wij dat u kennis hebt genomen van deze voorwaarden.

Afwijkingen hiervan zijn enkel mogelijk indien deze door ons schriftelijk bevestigd werden.

Airportservice Claude

Descamps Claude , zaakvoerder